Otužilé výpestky zo susedstva, žiadne chúlostivé van der skleníkovky pre hobymarkety 🇸🇰

Časté otázky - FAQ

Môžem si tovar vyzdvihnúť osobne?

Ano, stačí v košíku zaškrtnout "Garlo Point v Praze" a po potvrzení o připravení zboží si objednávku převzít za mostem na konci ulice Nad Meandry.

 

Je možné staviť sa v záhradníctve aj bez objednávky?

Áno, ale na mieste neočakávajte klasické záhradníctvo. Navyše sa Vám môže v takom prípade stať, že si vyberiete nejaké rastliny, ale odmietneme ich predať, pretože pôjde o už predané (rezervované) objednávky pre iných zákazníkov. Preto pred návštevou odporúčame tovar objednať. Na mieste výber ešte spoločne môžeme upraviť.

 

Je možné objednávku zmeniť?

Áno do chvíle odoslania. Na prianie do objednávky cez email čokoľvek pridáme alebo z nej niečo odoberieme.

 

Beriete poľnohospodárske dotácie?

Nie. Ako jedny z mála v tomto odbore ukazujeme, aj v poľnohospodárstve je možné úspešne podnikať úplne bez dotácií. Nákupom u nás tak podporujete okrem iného zdravú spoločnosť, ktorá nepotrebuje vaše dane. Dokonca máme rezervy na dobročinné aktivity a začali sme s tromi stovkami na účte ako bežní ľudia z ulice. Bez dedičstva, bez pozemku, jednoducho ľudovo s holým zadkom, aj keď to bolelo :)

 

Čo s prázdnymi kvetináčmi?

Prázdne kvetináče od nás prosím nevyhadzujte. Vieme v nich vypestovať zase nové rastliny. Schovávajte si ich a akonáhle nazbierate aspoň 100 kusov, vráťte nám ich na našu výdajňu (na konci ulice Nad Meandry hneď za mostom, Praha 10). Dáme vám za to poukážku 300 Kč na nákup ďalších sadeníc z nášho eshopu. Menej ich prosím nenoste, aby sa to vyplatilo obom stranám. Máte Prahu z ruky? Napíšte nám a pošleme vám kód, pod ktorým škatuľu s kvetináčmi môžete podať zadarmo na ktorejkoľvek výdajni Zásielkovne.

 

Prečo stojí dobierka 1,99 €?

V každom eshope sa bohužiaľ objavujú zákazníci, ktorí si tovar objednávajú na dobierku, ale tovar nepreberajú. Dopravca si však aj za tieto vrátené zásielky účtuje dopravu. Pri kvetoch navyše dochádza k tomu, že sa späť vracia tovar na odpis, pretože vratky chodia späť často bežne aj po 14 dňoch. A to nepočítame ani čas potrebný na zabalenie, ktorý u rastlín nie je práve zanedbateľný. Aby rovnica vychádzala, niekto musí zaplatiť tieto škody. Platí sa práve z dobierky, pretože nechceme, aby na to doplácali poctiví ľudia, ktorí objednávky hradia ihneď prevodom alebo kartou. Ešte než začneme pracovať. Pokiaľ chcete ušetriť, vyberte si jednoducho ktorúkoľvek inú platobnú metódu ako dobierku.

 

 Aký máte telefón?

Telefón zámerne skrývame. Nie je to z dôvodu, že by sme sa s nikým nechceli baviť, nevedeli poradiť alebo dokonca chceli po úhrade objednávky zmiznúť. Má to dva praktické dôvody. Po prvé máme počas sezóny frmol, preto sa chceme sústrediť hlavne na expedíciu, aby sme zvládali expedovať objednávky čo najskôr. Po druhé, ušetríte. Aj pri malom záhradníctve ide o desiatky hodín mesačne na telefóne, ktoré potom niekto uhradiť musí – zákazníci. Pritom je možné všetky možné požiadavky vybaviť samostatne na eshope. A pokiaľ náhodou niečo online naozaj nevybavíte, stačí nám napísať email. Pokúsime sa obratom pomôcť, pokojne po telefóne.

 

Posielate objednávku naraz v jednej krabici?

Skoro vždy áno, ale môže dôjsť k výnimke. Napr. pokiaľ si objednáte väčšie množstvo vermikompostu, musíme objednávku rozdeliť na dve časti, aby ťažký produkt nezavalil sadenice. Dopravcovia potom negarantujú, že všetko dorazí naraz na druhý deň. Niektoré rastliny bývajú pripravené na expedíciu v inú dobu ako ostatné. Aj také objednávky musíme rozdeliť, aby sme nečakali na položky dostupné neskôr, aby sme potom zistili, že už pre zmenu nie sú tie predchádzajúce (alebo sú už napríklad zalezené v cibuli). Termín odoslania druhej časti objednávky potom môže byť v extrémnych situáciách pozdržaný pokojne o 3 mesiace.